Az OTP közleménye szerint a SmartBankon elérhető új funkciónak köszönhetően a banki ügyintézés is sokkal kényelmesebbé válik, ugyanis az online, előre rögzített időpontban a fiókba érkezve ugyanis soron kívül fogad bennünket a banki tanácsadó.
Hirdetés
Mobiltelefonunk segítségével kiválaszthatjuk azt is, hogy milyen ügyben szeretnénk tanácsadásra időpontot kérni: legyen szó akár hitelekkel kapcsolatos kérdésről, bankszámlákról vagy bankkártyákról, megtakarítások vagy befektetések kezeléséről, de akár biztosításokkal kapcsolatos ügyintézésről.
Az igényelt szolgáltatás kiválasztását követően egy néhány lépéses folyamaton haladunk végig:
-
a megye kiválasztása
-
a település/kerület megadása
-
a bankfiók címe
-
a szabad napok
-
a pontos időpont meghatározását követően jóváhagyással tudjuk megerősíteni az időpontfoglalásunkat
Az időpont megerősítéséről telefonon vagy e-mailben értesítés kapunk. Abban az esetben, ha később úgy alakul, hogy mégsem alkalmas az időpont, akkor csak egy kattintással lemondható. A bankfióki tanácsadó az előzetes foglalásnak köszönhetően már tudni fogja, hogy milyen ügyben érkezünk, miben tud majd segítséget nyújtani nekünk, hiszen az applikációba belépéssel már felvettük a kapcsolatot a bankkal.
„Február közepétől már az OTP SmartBankban is elérhető az időpontfoglalás lakossági ügyfeleink számára. Az utóbbi időszak korlátozásai miatt a korábbiaknál jóval többen ismerték fel: a digitális megoldások bárkinek jó szolgálatot tehetnek a mindennapokban, így erre az igényre is figyelve fejlesztettük ki az új időpontfoglalási funkciót mobilbanki alkalmazásunkban. Bízunk benne, hogy az új és kényelmes lehetőségnek köszönhetően a banki ügyintézés még egyszerűbb és kényelmesebb lesz ügyfeleinknek, és így segíthetjük őket pénzügyeik gyorsabb és hatékonyabb intézésében.” – nyilatkozta az OTP Bank részértől Horváth Ádám, a felelős üzleti terület vezetője.
További részletek az időpontfoglalási szolgáltatásról az OTP Bank honlapján olvashatók.