Őszinte és hasznos reklámokkal készül a Google

Végre egy őszinte reklámozási mód: a Google elindította az egypercecs streamelt demókat, amik a hirdetésben jelennek meg. A megoldás úgy működik, hogy a keresőóriás szervereiről a telefonra közvetítik az alkalmazást, amit hatvan másodpercen át kipróbálhat a felhasználó, hogy ez alapján döntse el, érdekli-e, vagy sem.

Hirdetés

Az app streaming szolgáltatást múlt hónapban mutatta be a Google, mint keresési funkció. Mostantól azonban az androidos (Lollipop és Marshmallow) telefonok amerikai tulajdonosai, akik Wi-Fire csatlakozva neteznek, hirdetésben is találkozhatnak vele.


[+]

A vállalat a későbbiekben kiterjeszti majd ezt a reklámozási módszert, ami sokkal őszintébb mint a fél-egyperces videós hirdetések, illetve hasznosabbak is, hiszen telepítés nélkül próbálhatók ki a szoftverek. A kép egy gif, kattintásra megmozdul.

Azóta történt

Előzmények