Nyomul a hazai notebookpiacon a Toshiba

Hirdetés

A Toshiba a március végével zárult 2007-es üzleti évben 32 ezer notebookot értékesített Magyarországon, ami hozzávetőlegesen 9 százalékos piaci részesedést jelent – derült ki tegnap a japán vállalat hazai képviseletének sajtótájékoztatóján. Ezzel a cég a magyar notebookpiacon a gyártók rangsorában megőrizte ötödik pozícióját. A notebooküzletág egyik legnagyobb kihívása a csökkenő árak mellett az árbevétel és a jövedelmezőség fenntartása és növelése – mondta el a rendezvényen Patonai Szabolcs, a divízió magyarországi értékesítési vezetője, hozzátéve, hogy a céljuk az idén a piaci részesedés növelése és a hazai piacon a negyedik hely megszerzése.

A tájékoztatón – melyen bemutatták a cég új Satellite és Satellite Pro noteszgépeit – az is kiderült, hogy a hazai képviselet két új taggal bővült. A magyarországi notebooküzletág marketingvezetőjévé Szabó Tamást, ügyfélkapcsolati vezetőjévé pedig Peperő Tamást nevezték ki. Előbbi feladata a Toshiba magyarországi marketingtevékenységének koordinálása és a központi marketingkampányok adaptálása, az utóbbié pedig a részleg kereskedelmi, viszonteladói csatornájának felépítése.

Azóta történt

Előzmények