A UPC Magyarország úgy látja, hogy kiváló évet zártak tavaly

Nőtt az előfizetők száma minden területen, jelentős fejlesztéseket hajtottak végre – elégedettek.

Hirdetés

A szolgáltató ma tette közzé a 2016-os év fontosabb üzleti adatait, és ezek szerint a UPC Magyarországnak jó éve volt tavaly – a két legfontosabb jellemző szerint: 117 ezerrel növelték előfizetőik számát, illetve a vállalat árbevétele 6,5 százalékkal nőtt.

UPC Magyarország 2016
[+]

A jelentés legfontosabb megállapításai:

  • az előfizetések száma (Revenue Generating Unit – RGU) az év végére meghaladta az 1 923 000-et
  • 107 300 új háztartásban vannak jelen
  • a lakossági és üzleti ügyfelek összesített száma meghaladta a 823 ezret
  • a mobilos ügyfelek száma az év végére megközelítette a 63 ezret
  • lefedettségi, kapacitásbővítési fejlesztéseket hajtottak végre, illetve innovatív eszközöket vezettek be, "különös tekintettel a vidéki településekre, összhangban a kormányzat Digitális Magyarországért Fejlesztési Programjával”

Kiemelik, hogy a UPC Magyarország árbevétele 2016-ban 6,5%-os növekedést mutatott az előző évi eredményekhez viszonyítva. Az utolsó negyedévben is kiemelkedő üzleti teljesítményt nyújtott a cég, ugyanis 2015 utolsó három hónapjával összehasonlítva 11,2%-os árbevétel-növekedést produkáltak.

Azóta történt

Előzmények