Minden rekordot megdöntött az Amazon akciója

A héten tartotta huszadik születésnapját az Amazon, ebből az alkalomból óriási kedvezményekkel lehetett vásárolni náluk a Prime előfizetőknek. A vállalat mérései alapján minden eladási rekord megdőlt, még a tavalyi Black Friday számait is sikerült túlszárnyalni.

Hirdetés

Az ügyfelek összesen 34,4 millió terméket vásároltak egyetlen nap alatt a Prime-kompatibilis országokból, ez másodpercenként 398 eladott dolgot jelent. Az akció a globális eladásokat is felhúzta, a tavalyi évhez képest 266 százalékkal értékesítettek többet.


[+]

A siker fényében az Amazon újból tart majd mindenki mástól független akciós napokat, már csak azért is, mert az éves szinten 99 dolláros prémium előfizetést többen próbálták ki szerdán, mint bármikor korábban a vállalat életében.

Az eladók 300 százalékos bővülést tapasztaltak a Prime Day alkalmával (egy átlagos hétköznaphoz képest), a vásárlók pedig összességében milliókat spóroltak az Amazon szerint. Vettek például 47 000 televíziót, 51 000 Bose fejhallgatót (ebből egy héttel korábban nyolcat sikerült eladni egy nap alatt), de 14 000 iRobot Roomba porszívó is gazdára talált.

A Prime Day azonban nem korlátozódik az akció napjára. Aki prémium előfizetésre váltott és vásárolt, megtapasztalhatja ennek előnyeit, a vállalat pedig azt várja, hogy az ügyfelek hosszú távon is megmaradnak az előfizetéses modellnél, illetve többet költenek majd, mint az átlagos felhasználók.

Azóta történt

Előzmények