A Facebook alapítója tette közzé saját idővonalán azt a videót, amit a Curiosity által készített képeiből készített el a NASA. Zuckerberg büszkén teszi hozzá, hogy a Facebook 360 fokos videókkal foglalkozó csapatának technológiáját használták.
Sajnos a videót beilleszteni nem tudjuk, szerencsére a megtekintéséhez nem szükséges regisztráció, erre a linkre kattintva bejelentkezés nélkül is megtekinthető. Zuckerberg szerint lenyűgöző az eredmény, szerintünk azonban van még mit dolgozni ezen a megoldáson. A "videó" másfél perces, ennyi idő áll rendelkezésre a körbenézésre. Kár, hogy nem sikerült ezt végtelenítve megoldani, az alaposabb szemrevételezéshez többször is el kellett indítani a kisfilmet.
(forrás: Facebook) [+]
Mindennek talán ahhoz is köze van, hogy a közösségi oldal alkotói a YouTube babérjaira törnének, rendszeresen beszámolnak róla, hány másodpercet töltöttek a felhasználók az oldalon elhelyezett videók megtekintésével. Jelenleg a cég számításai szerint ott tartunk, hogy napi szinten 100 millió órát bámuljuk a kékek mozgóképeit.