Újabb bankfiókokban használható az MKB Bank digitális ügyfélhívó rendszere

További hét bankfiókkal bővül azon MKB-fiókok listája, ahol elérhetővé válik a digitális időpontfoglalás és sorban állás.

A pénzintézet bejelentette, hogy a mai naptól az MKB Bank Budapesten a Mamut I. bevásárlóközpontban és a Thököly úton, valamint Debrecenben, Kecskeméten, Székesfehérváron, Tatabányán és Miskolcon található bankfiókjaival bővíti a digitális ügyfélhívó rendszerben választható fiókok listáját.

Hirdetés

Az új rendszer segítségével a korábbi 4  fiók – Budapesten a Duna Pláza, Árkád Örs vezér tér, Nyugati tér, valamint Szeged, Kölcsey utca – után immáron 11 bankfiókban csökkenthető minimálisra a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, továbbá a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is – fogalmaz a közlemény.

A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról https://www.mkb.hu/digitalis-sorbanallas oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.

Pereczes János, a digitális üzletfejlesztésért felelő ügyvezető igazgató így kommentálta a fejlesztést: „A közel két hónapos tesztidőszak tapasztalatai és ügyfélvisszajelzései alapján elmondható, hogy a digitális ügyfélhívó hatalmas népszerűségnek örvend mind ügyfeleink, mind munkatársaink körében. A koronavírus-járvány okozta átrendeződés az ügyféligények tekintetében továbbra is arra késztet bennünket, hogy gyorsan, az ügyfeleink valós igényeire nyújtsunk új és hasznos megoldásokat és a jövőben is ezzel a céllal vágunk bele hasonló fejlesztésekbe. A Linistry nevű startuppal közösen bevezetett megoldás jó példa arra, hogyan lehet egy startup innovációját egy bankba hatékonyan, magas ügyfélélmény mellett bevezetni.”

Előzmények