Egyre több a nő a Microsoft Magyarországnál is

Arról már korábban beszámoltunk, hogy július 1-jétől Szentkuti Gabriella tölti be a Microsoft Magyarország ügyvezetői pozícióját, de a vállalat ma jelentette be, hogy a 2016-os pénzügyi év kezdetéhez igazodva, a vállalat transzformációs stratégiájának részeként, megújul a vállalat felső vezetése is.

Hirdetés

Hogy a „transzformációs stratégia” pontosan mit jelent, azt nem részletezik, de a korábbi közleményük utalása („megújul a vállalat menedzsmentje, amelyben ezzel – a magyar cég fennállása óta először – 50% fölé nő a női felső vezetők aránya”) arra enged következtetni, hogy a változtatások minimum egyik célja a női vezetők számának megnövelése.

Augusztus 31-től jönnek a változások

A nagyvállalati üzletágat irányító Ferencz Gyula több mint másfél évtized után új területen folytatja karrierjét, utódja a kormányzati üzletág vezetője, Sagyibó Viktor lesz. Sagyibó Viktor a Pannon GSM értékesítési területéről csatlakozott a Microsoft Magyarországhoz 2008-ban. Először a szolgáltatási üzletágban vezette a szolgáltatásértékesítést, majd az akkor létrejött oktatási szegmens vezetői feladatkörét látta el. Mostani kinevezésével az egész nagyvállalati üzletág vezetése Sagyibó Viktor felügyelete alá került.

Sagyibó Viktor korábbi pozícióját 2015. augusztus 31-től Ormosi Viktor veszi át. Az új kormányköziüzletág-igazgató a HP-tól érkezik a Microsoft Magyarországhoz. Korábbi pozícióiban, értékesítési vezetőként majd igazgatóként több millió dollár értékű üzleti szolgáltatások bevezetése, az outsourcing és az üzleti tanácsadás irányítása volt a feladata. Ormosi Viktor 17 éven át dolgozott értékesítési vezetőként az EDS-nél (Electronic Data Systems), majd – miután ez egyesült a HP-val – a HP Magyarországnál.

Szintén augusztus 31-től tölti be a pénzügyi igazgatói pozíciót Antal Katalin, aki 13 éven át dolgozott az FMCG szektorban, jelentős tapasztaltra tett szert B2B területen. A Procter & Gamble-nél és Ecolabnál a költségtervezés, az üzleti előrejelzés, a kontrolling, a könyvelés, a projektmenedzsment, a pénzügyi modellezés, az üzleti, kereskedelmi és az ellátási láncot érintő pénzügyek, az auditálás, a SOX és ERP rendszerek bevezetése terén szerzett tapasztalatokat.

Kiszely László a Microsoft platform és fejlesztési evangelista (DX) csapatának irányítását vette át már július 1-én. A szakember 15 éves marketinges tapasztalatát mobil- és internetszolgáltató vállalatoknál szerezte. Kiszely László számos úttörő törekvés motorja volt, és új üzleti lehetőségeket fedezett fel, többek között a tartalomszolgáltatás és a digitális hirdetések területén. A DX csapat új vezetője a Tesco Mobile-tól érkezett a Microsofthoz, ahol a Vodafone senior menedzsere volt, és a marketing-, termék- és telekommunikációs stratégiáért felelt.

Azóta történt

Előzmények