Folytatódik az arculatváltás a Microsoftnál

Hirdetés

Egy igen érdekes – és a Vimeo videómegosztóról viszonylag gyorsan le is törölt – előadás-felvétel készült Norvégiában egy dizájnnal foglalkozó találkozón (Design Day 2013), ahol Albert Shum, a Windows Phone dizájnstúdiójának vezetője, illetve Todd Simmons, a New York-i Wolff Ollins arculat- és márkatervező cég vezetője beszéltek arról, hogy miképp tervezik „újraalkotni” a Microsoft brandjét, vagyis milyen új márkajegyeket kívánnak bevezetni, hogy megújuljon a vállalat arculata.

Mint ismeretes, a Microsoft ezt az „újraalkotást” egyes területeken (pl. Windows, Office) tavaly már végrehajtotta, és az előadáson elhangzottak szerint most újabb szolgáltatások kapnak új megjelenést: a Bing, a Skype, a Yammer és az Xbox. Simmons egy két évvel ezelőtt készült videón mutatta be, hogy milyen terveket hoztak létre akkor. Bár elsőre úgy tűnt, ez csak egy történeti visszatekintés, később kiderült, hogy dolgoznak ezeken a logókon, és hamarosan be is vezetik őket.

Bing

Simmons nyíltan elismerte, hogy stílusában és megközelítésében, kiemelt azonosíthatóságában a Nike logója inspirálta őket: az alap valami hasonló egyszerű forma lesz, mely az egyes termékeknél, szolgáltatásoknál kissé eltér majd.

Azóta történt

  • Skype hívások az Outlook.com fiókból

    Jelenleg még csak az Egyesült Királyságban élők próbálhatják ki az új szolgáltatást, de néhány hónap múlva minden Outlook.com felhasználó indíthat hívást egyenesen a levelezőből.

Előzmények