Újabb luxuscégek szólnak az emberekhez a metaverzumon keresztül

A Hermes és az LVMH is a metaverzum felé nyitnak, a Fidelity pedig a metaverzumban várja a fiatal befektetőket.

A Hermes úgy döntött, hogy a metaverzumot is használja a jövőben kommunikációs célokra, ugyanakkor a luxusmárka számára továbbra is elsődlegesek lesznek az eddigi luxustermékek. Érdekeltek és kíváncsiak azonban a metaverzum kapcsán, amelyből szerintük jó kommunikációs eszköz lehet.

Hirdetés

Az LVMH szintén a metaverzumban terjeszkedik, ugyanakkor hangsúlyozták, hogy a cég továbbra is valódi termékeket akar eladni. Bernard Arnault szerint nagyon figyelik a piaci történéseket, de nem érzik, hogy kapkodniuk kellene.

A Fidelity Investments pénzügyi szolgáltatócég pedig megnyitott egy virtuális, nyolc emeletes épületet a metaverzumban, amely pénzügyi oktatással és tánccal várja a fiatal befektetőket.

Természetesen ezek a bejelentések csak a töredékét jelentik a mindennapos, metaverzummal és NFT-iparral, blokchainnel, kriptomegoldásokkal kapcsolatos beruházásoknak, nyitásoknak.

Előzmények