Pénzzé teszi az Instagram rövid videóit a Meta, egy rakás reklám jön

Új hirdetési formátumokkal gyorsítaná fel az Instagram Reels szekciójának monetizálását a Meta.

Új hirdetési formátumokat mutatott be a Meta: ezeket az Instagram Reels szekciójában veti be, hogy újabb bevételi forrásokat nyisson a rövid videók és az üzleti üzenetküldés kapcsán.

A növekedés kulcsát ezekben látják idén, egy blogbejegyzésben pedig külön kitértek az új reklámokra, amelyekből még több pénzt szerezhetnek mind ők, mind a tartalomgyártóik.

A Reels alapvetően hangsúlyos most a Meta számára, egyrészt a TikTok nagy sikere miatt, másrészt a romló gazdasági helyzet és a Meta hirdetési gondjai, csökkenő árbevétele miatt. Az újabb reklámoktól azt remélik, hogy még több Reels-gyártó áll be az Instagram mögé, hogy pénzt keressen a reklámok elhelyezésével a tartalmaiban.

Olyan reklámok is várhatóak, amelyek közvetlen beszélgetést nyitnak meg a cég és a lehetséges ügyfél között: mesterséges intelligenciával optimalizálják, hogy kit célozzon meg az ilyen reklám, ki az, aki a legvalószínűbb, hogy vásárol majd. Szintén AI-alapon történik a hirdetések megjelenítése a felhasználók Instagram-feedjében. Egy korábbi tesztbe 400 ezer hirdetőt vontak be, és arra jutottak, hogy ez az AI-alapú megközelítés még több vásárlást eredményezett, mint bármilyen más reklám a hírfolyamban. Ezen felül pedig további helyeken jelennek meg reklámok, például az Explore fülön is.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Meta

Azóta történt

Előzmények