A Meta a napokban jelentette be, hogy új funkciókat ad az Instagramhoz: többek között egy olyan eszközt, ami a digitális, gyűjthető elemek kereskedelmét teszi lehetővé, ezzel segítve a tartalomgyártók pénzkeresetét.
Hirdetés
A felhasználók így hamarosan NFT-k vásárlásával támogathatják a tartalomgyártókat, erre pedig közvetlenül az Instagramon lesz lehetőségük.
Első körben az USA-ban, kevés tartalomgyártóval tesztelik az újításokat, hamarosan további országok felé is nyitnak.
Bár az NFT-k piaca egy ideje már padlót fogott, a Meta azt reméli az ötlettől, hogy sikeresebben versenyezhet a TikTokkal a tehetségekért és a felhasználókért. Ebben a korszakban az influenszerkedés lényegévé a hirdetési pénzek megszerzése vált a közösségi platformokon.
Ezzel párhuzamosan az USA-ban már minden tartalomgyártó hozzáfér az előfizetésekhez, hogy tervezhetőbb bevételei legyenek a tevékenységéből. Megjelennek továbbá az ajándékok is, elsőként a Reels részlegen belül. A professzionális móddal pedig bárki megtarthatja a személyes Facebook-profilját, miközben külön építi nyilvános brandjét, önképét.