Megháromszorozta nyereségét a T-Online

Hirdetés

Erős évet zárt tavaly a T-Online Magyarország Rt., melynek adózás előtti eredménye 1,982 milliárd forint volt, közel háromszorosa az egy évvel korábbi 655 milliónak. A jó eredményt a forgalomnövekedés mellett a szigorú költséggazdálkodással magyarázta az internetszolgáltató. Az árbevétel 37 százalékkal, 27,3 milliárd forintra nőtt.

2005-ben a vállalat internet-előfizetőinek száma 24 százalékkal, 329 000-re nőtt, ami 42 százalékos piaci részesedésnek felel meg, ezzel pedig továbbra is piacvezető a cég. A növekvő forgalomhoz nagyban hozzájárult a széles sávú internet – ezen belül elsősorban az ADSL – népszerűsítését célzó program, amelynek révén az év közben folyamatosan megemelt tervszámokat is túlteljesítve a T-Online ADSL-előfizetőinek száma 60 százalékkal, 118 ezerről 190 ezerre nőtt. Ez az ügyfélkör adta az árbevétel oroszlánrészét, 18 milliárd forintot.

A T-Online által üzemeltetett internetes portálok is hozzájárultak az eredményességhez. A december 6-án 800 000 látogatós csúcsot elérő Origo portál a közel 40 százalékos online hirdetési indexet meghaladó mértékben növelte bevételét. A vállalat sikeresnek ítéli a márkaváltással egy időben elindított T-Online portál első évét is.

Hirdetés

Azóta történt

  • Az idősekre gyúr a T-Online

    A falvak és a 60 év felettiek lehetnek a növekedés motorjai. Még az idén elindul az internetalapú tv-szolgáltatás. Interjú Simó Györggyel.

Előzmények