Még több hirdetés jön az Android TV okostévé rendszerre

Emellett kiszivárgott az is, hogy megpróbálják hatékonyabbá tenni a szoftverek működését, hogy a gyengébb hardverrel ellátott tévéken is jobban fussanak.

Az Android TV okostévé rendszertől sokan sokat vártak, azonban a platform eddig nem váltotta be igazán a hozzá fűzött reményeket, és mind a mai napig elég sok kritika éri. Az tény, hogy a Google mintha kicsit elhanyagolta volna, de az amszterdami International Broadcasting Convention rendezvényen a vállalat elárult némi információt a fejlesztési terveiről.

Ezek szerint az idei évben néhány gyártó lehetőséget kap arra, hogy testre szabhassa a Google Assistant személyi asszisztens parancsait. Emellett frissül a Play kezelőfelülete, és a cég "optimalizálja és kibővíti az oldalon feltűnő reklámok megjelenését", azaz még több hirdetésre lehet majd számítani a jövőben.

Jövőre, ha minden jól megy, érkezik a Google Stadia támogatás, és lehetségessé válik kamerát csatlakoztatni a rendszerhez, amivel élő adásokat lehet közvetíteni az Android TV-n keresztül. Emellett a Google azt is megígérte, hogy hatékonyabbá teszi az alkalmazások működését, aminek köszönhetően a gyengébb hardverrel ellátott televíziókon is zökkenőmentesebben fognak futni a szoftverek.

Azóta történt