Már 80-asokból is lehet céges IP-telefon

Ma már az újonnan létesített vállalati telefonrendszerek több mint kilencven százaléka IP-alapú hangátvitelre épül, és azok is rohamléptekben állnak át az új technológiára, akik a közelmúltig nem ezzel dolgoztak. Az ezen a piacon vezetőként jelen levő Avaya már eddig is sikerrel működött együtt a Nokiával a vezetékes-mobil konvergencia- (FMC-) megoldások fejlesztésében – például a Nokia 60-as sorozata esetében –, és most ezeket a megoldásokat kiterjesztik a finn cég 80-as, illetve 9-es sorozatú okostelefonjaira is.

Hirdetés

A megoldás lehetővé teszi, hogy az alkalmazottak egy egyszerű mobileszközt használjanak, mely rendelkezik az üzleti asztali telefonok fő funkcióival, mint a konferenciahívás, átirányítás, hangfelvétel, gyorstárcsázás, céges rövid hívószámok. Ezen kívül az alkalmazás lehetővé teszi, hogy a felhasználó szabadon válthasson hivatalos hívásról privátra, elkerülve ezzel az utólagos számlavitákat. Az Avaya Communication Manager szoftvert feltelepítve lehetővé válik, hogy a telefon használója egyetlen üzleti számon legyen elérhető, és egyetlen hangpostafiókot használjon, akár az irodában, akár azon kívül. Ez a jövőben már a Nokia 80-as platformjára, a 9300/9300i üzleti smart phone-okra, valamint a 9500-ös Communicatorra is érvényes.

"Az Avaya mobil megoldásinak integrálása a mobilkészülékekbe hatásos és költséghatékony eszközt kínál, és hozzájárul az alkalmazottak magas produktivitásának fenntartásához. Az így felszerelt munkatársak mindig könnyen elérhetők, bárhová is mennek" – mondta Geoffrey Baird, a Kommunikációs Alkalmazások Üzletág vezérigazgatója, az Avaya alelnöke.

Jaako Olkkonen, a Nokia Üzleti Megoldások ágazatának vezérigazgatója hozzátette: "együtt dolgozunk az Avayával azon, hogy egyesítsük az IP- és mobiltelefónia előnyeit, felszabadítván az alkalmazottakat az asztaluktól, miközben nem kell feláldozniuk a vállalati hálózat nyújtotta lehetőségeket."

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények