Magyar rendszert vezet be egy amerikai online áruház

A budapesti központú Scarab Research bejelentette, hogy New York állam legnagyobb online élelmiszer-kereskedője, a FreshDirect a magyar cég termékajánló rendszerét vezette be internetes oldalán. Az amerikai céggel kötött üzlet komoly eredmény a Bookline.hu internetes áruházat is ügyfelei között tudó vállalkozás számára.

Hirdetés

Az eladások számát tekintve a FreshDirect forgalma nagyobb, mint a tíz legnagyobb magyar online kereskedőé együttvéve. A FreshDirect több mint egy évig kutatott a legjobb termékajánló megoldás után, több mint tucatnyi konkurens ajánlórendszert vizsgált meg, míg végül a Scarab technológiája mellett döntött – áll a hazai cég sajtóközleményében. A most bevezetett szolgáltatás egy hosszú távú partneri kapcsolat kezdetét jelenti, a Scarab Research ezalatt tovább optimalizálja a FreshDirect ajánlórendszerét, és kiterjeszti az ajánlásokat a FreshDirect minden felhasználója számára.

„Természetesen óriási megtiszteltetés, hogy a FreshDirectet ügyfeleink közt tudhatjuk. New York állam legnagyobb online élelmiszer-kereskedőjeként a FreshDirect egyedülálló lehetőséget kínál számunkra, hogy bemutassuk a Scarab technológiájának kiemelkedő hatékonyságát és sokoldalúságát" – mondta Szathmáry Viktor, a Scarab Research ügyvezető igazgatója.

A Scarab Research termékajánló rendszere Scarab Cloud néven a hazai kis- és középvállalatok számára is elérhető, webszolgáltatás formájában. A cég egy hónapos ingyenes próbaüzemet is ajánl a kereskedőknek.

Előzmények