Több mint 150 ezer IPTV-ügyfele van a T-Home-nak

A T-Home IPTV-előfizetőinek száma meghaladta a 150 ezret – jelentette be ma a Magyar Telekom. A távközlési vállalat lakossági márkája – akkor még T-Online néven – 2006 novemberében hazánkban elsőként indított kereskedelmi IPTV-szolgáltatást. A T-Home TV márkanéven bevezetett újdonság kezdetben lassan terjedt, az első másfél évben körülbelül 13 ezer előfizetőt gyűjtött.

Hirdetés

A cég közleménye ugyanakkor hangsúlyozza: a szolgáltatás széles körű megismertetését célzó „edukációs időszakot” követően az előfizetők száma lendületesen emelkedni kezdett. 2010 márciusának végén a szolgáltatónak közel 79 ezer IPTV-s ügyfele volt, és az előfizetőszám az elmúlt bő egy évben megduplázódott.

A T-Home szolgáltatásához kapcsolódó legújabb akcióban az új IPTV-előfizetők kedvezménnyel vásárolhatnak okostelefont. Azok az ügyfelek, akik hűség vállalása mellett rendelnek új tévészolgáltatást – attól függően, hogy hány szolgáltatást vesznek a vállalattól – 10, 25 vagy 50 százalékos kedvezménnyel vásárolhatnak Domino csomagos okostelefonokat. Például azok, akik T-Home internet- és telefonszolgáltatást is használnak, 50 százalékos kedvezménnyel juthatnak hozzá Huawei U8500, Samsung Galaxy Ace vagy Nokia C5-03 készülékhez. A kedvezmény 25 százalékos, ha valaki csak internetre vagy telefonra fizet elő, illetve 10 százalékos, ha nincs más T-Home szolgáltatása.

A T-Home nemrég az IPTV-szolgáltatásra előfizetők számára néhány új interaktív alkalmazást vezetett be: többek között egy, a Mindentudás Egyeteme előadásaihoz kapcsolódó IPTV-megoldást, a tévé képernyőjén megjeleníthető, automatikusan frissülő árfolyamappot, horoszkópot, valamint a Netpincér alkalmazást, amellyel a képernyőn keresztül lehet ételt rendelni.

Azóta történt

Előzmények