Egymilliós fődíj a Lenovo új pályázatán

A Lenovo Magyarország a vállalat új termékeinek bemutatásához kapcsolódva tehetségkutató pályázat elindítását is bejelentette ma.

Hirdetés

Az úgynevezett Motivátor Nagydíj sajtóreggelijén jelentette be a Lenovo magyarországi képviselete szakmai kezdeményezését, amellyel a fiatal pályakezdőket és egyetemistákat szólítják meg. A meghirdető szerint a kampány legfőbb célja felhívni a figyelmet azokra a fiatalokra, akik egyedülálló motiváltsággal és szorgalommal rendelkeznek, akik nem félnek tenni és áldozatot hozni a sikerért, valamint megmutatni, hogy itthon is lehet karriert építeni és ügyesen vállalkozni.

A pályázatban bármilyen felsőoktatási intézmény aktív hallgatója részt vehet, szakiránytól és évfolyamtól függetlenül, ezenkívül olyan 30 év alatti fiatalok részvételét is ösztönzi a cég, akik szívesen együttműködnek egyetemistákkal. A Motivátor Nagydíjra a pályázók Preziben is feltölthetik nevezéseiket egy Facebook-alkalmazáson keresztül. A Motivátor Nagydíj szakmai zsűrijének elnöke Lukács Anita, a Lenovo Magyarország ügyvezető igazgatója a következőképpen nyilatkozott a kezdeményezésről: „Már régóta szeretnénk itthon is megszólítani a Those Who Do, azaz az olyan tettre kész fiatalokat, akik a technológia segítségével álmokat, karrierterveket és remek ötleteket valósítanak meg. Reményeink szerint sok érdekes ötletet fogunk látni, amelyeket szakmai és anyagi támogatással valóra válthatunk.”

A nyertes pályázatok elbírálását a Motivátor Nagydíjra felkért szakmai zsűri  végzi: Klinghammer István, felsőoktatásért felelős államtitkár, Halácsy Péter, a Prezi alapítója, Szép Fruzsina, a Sziget Kft. programigazgatója, Radnai Péter, a Kocka-ház ötletgazdája és a Chello Central Europe produkciós igazgatója, valamint Turcsán Tamás, független startup tanácsadó, a SmartUp Kft. alapítója.

Feltételek és lebonyolítás

A kampányra minden 30 év alatti fiatal nevezhet egyedül vagy csapatban (max. 3 fő), ha a pályázók között minimum egy egyetemista jelen van. A nevezők nem csak videóban, hanem Preziben is bemutathatják ötleteiket.

A nyertesek nem csupán egymillió forinttal, hanem értékes Lenovo-eszközökkel és egyéb nyereményekkel gazdagodhatnak, valamint szakmai továbbképzéseken vehetnek részt.

Szeptember 23-tól a pályázók a Lenovo Magyarország Facebook-oldalán videóval vagy Prezivel nevezhetnek, amelyben kb. két percben kell bemutatniuk vállalkozási tervüket vagy innovatív ötleteiket bármilyen tevékenységi területről.

A kampány fináléjában a legjobb 5 pályázó csapat fogja prezentálni megvalósítási terveiket a szakmai zsűri előtt. A nyertes pályázók a helyszínen vehetik át a főnyereményt, valamint a legjobb 5 pályázó csapat garantált Lenovo-nyereményekkel és egy szakmai továbbképzéssel lesz gazdagabb.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények