A jövőben csak Yahoo-fiókkal lehet használni a cég szolgáltatásait

Hirdetés

Úgy tűnik, a Marissa Mayer vezetése alatt alaposan megújuló és a Tumblr blogszolgáltatást is megszerző Yahoo úgy érzi, hogy termékpalettája mára újra elég vonzó lett ahhoz, hogy egy kis unszolással megpróbálja saját felhasználói bázisát tovább bővíteni. A Reuters információi szerint ugyanis a vállalat a közeljövőben fokozatosan megszünteti a Facebook és Google-fiókok használatának lehetőségét oldalain. Ha tehát valaki továbbra is a Flickrre szeretné feltölteni fotóit, akkor bizony létre kell hoznia egy Yahoo-fiókot is.

A lépés oka egyértelműen az, hogy a Yahoo – például a Google-hoz hasonlóan – megpróbálja minél inkább saját ökoszisztémájához kötni az egyes szolgáltatásait egyébként is használókat, miközben szokásaikról az eddiginél több információt tud majd begyűjteni, növelve reklámtevékenységének hatékonyságát. Természetesen a hivatalos álláspont a változtatással kapcsolatban kicsit más, a cég közleménye szerint a Yahoo folyamatosan dolgozik a felhasználói élmény fejlesztésén, és az új bejelentkezési folyamat miatt a jövőben személyre szabottabb élményt tudnak kínálni mindenkinek. Érdekesség, hogy a mostani döntés lényegében az előző vezérigazgató, Carol Bartz akkor terjeszkedési stratégiáját teszi semmissé.

Az első szolgáltatás, ahol muszáj lesz átállni egy Yahoo-fiók használatára, a Sport Tourney Pick’Em sportjáték lesz, az átállás további menetéről egyelőre nincs információ.

Azóta történt

Előzmények