Itt az újabb Freesoft-akvizíció

Beindult az ígért akvizíciós hullám a Freesoft Rt.-nél: még alig száradt meg a tinta a Big Fish megvételéről szóló szerződésen, a cég máris újabb bevásárlásról számolhatott be. A célpont ezúttal egy kisebb, infokommunikációs technológiák üzleti bevezetésével foglalkozó cég, az 1999-ben alapított MoolTech Kft. volt. A társaság többek között szoftverfejlesztéssel foglalkozik, rendszerével lefedhetőek az egyes vállaltok külső, és belső kommunikációját támogató folyamatok (Personal Information Management). A MoolTech által kifejlesztett MobilMédia Portál és a Mobil Business Server segítségével a felhasználó bárhonnan, bármilyen eszközről (mobil, wap, pda) elérheti termék-, rendelési és üzleti információit. A cég apró, ám stabilan nyereséges, az elmúlt három évben 16 millió forintról 41 millió forintra növelte árbevételét, pár százezer forintos profit mellett. A Freesoft a 3 millió forintos törzstőkéjű MoolTech üzletrészeinek száz százalékát megvásárolja. A szerződés zárására és a vételár megfizetésére a folyamatban lévő cégbírósági eljárások befejezése után, várhatóan márciusban kerül sor.

Azóta történt

Előzmények