Bármily sikeresek is voltak az Intel Inside logón alapuló viccek és karikatúrák, a netes humoristáknak most el kell búcsúzniuk ettől az aranytojást tojó tyúktól, és azon kell töprengeniük, mit tudnak kihozni az Intel új szlogenjéből: "Leap Ahead" ("ugrás előre"). A cég 14 év után válik meg a sikeres jelmondattól és logótól, amely annyira karakteres volt, hogy sokan még a kulcstartójukon is viselték.
A gyártó nem csak a híressé vált szlogent változtatja meg, hanem a céges logón is frissít – elhagyja a lesüllyesztett e-betűt. Hivatalosan a héten Las Vegasban megrendezendő Consumer Electronics Show-n (CES) mutatják be az új jelmondatot és logót. Az IT.News Olvasói azonban már most megtekinthetik, íme:
Az új intel logó (Bővebben)
Amiben a re-branding folyamat ellenére sem várunk változást, az a tetemes marketingköltség, amellyel az Intel többek közt a vele együttműködő partnereket honorálja, amelyek készek feltüntetni termékeiken az Intel logót. Kíváncsian várjuk, vajon az Apple beáll-e ebbe a táborba, amikor megérkeznek az első Intel-alapú Macintoshok. Tény, hogy nehéz elképzelni az Apple remekbe szabott formatervezésű, letisztult házain egy kék matricát – de tegyük a szívünkre kezünket: azt is nehezen képzeltük el, hogy a dobozok belsejében valaha Intel-chip dolgozzon.