A Facebook a múlt hét végén úgy döntött, hogy globális szinten is elindítja a reklámokat az Instagram Reels platformján, amellyel nem titkoltan a TikTokot szeretné megszorongatni.
Hirdetés
A közösségi óriás további bevételeket remél a rövid videókra specializálódott Instagram Reelstől, amelynek a tesztelése eddig Indiában, Brazíliában, Németországban és Ausztráliában zajlott. A tesztekhez olyan márkák nyújtottak segítséget, mint a BMW, a Louis Vuitton, a Netflix vagy az Uber.
Az Instagram működésért felelős igazgatója, Justin Osofsky azt mondja, hogy a cégnél úgy tekintenek a Reelsre, mint egy remek lehetőségre, amin keresztül az emberek új tartalmakat fedezhetnek fel, ezért a reklámok természetes módon passzolnak a platformhoz. Szerinte bármilyen méretű márka az előnyére fordíthatja ezt az új, kreatív formátumot, egy olyan környezetben, amiben az embereket szórakoztatják – fogalmazott Osofsky.
A reklámok maximális hossza 30 másodperc, és az egyes klipek között jelennek meg.