Hirdetés

Ingyenesen kipróbálható Google AdWords

Hirdetés

A Google és az Interware Zrt. megállapodása szerint az Interware hűségprogramjában részt vevő üzleti ügyfelek a Google AdWords kuponok segítségével ingyenesen kipróbálhatják a Google online hirdetési rendszerét. Az Interware ezt a lehetőséget a meglévő ügyfelei mellett az új ügyfelei számára is elérhetővé teszi.

A Google AdWords a cégek ajánlója szerint gyors, egyszerű és igen költséghatékony hirdetési megoldás: az AdWords hirdetések a keresési találatok mellett jelennek meg a Google keresési- és tartalmi hálózatában, így a magyar internetezők 86%-át érik el.

Az Adwordsben a felhasználó a kulcsszó-alapú hirdetés létrehozásakor kiválaszthatja, hogy milyen keresőszavak mellett szeretne megjelenni, illetve, hogy maximum mekkora összeget fizetne az egyes kattintások után –a hirdetőnek csak akkor kell fizetnie, ha rákattintottak a hirdetésére. Hogy még költségtakarékosabban működjön, az AdWords Leszámítoló automatikusan a pozíció fenntartáshoz szükséges legalacsonyabb árra csökkenti a kattintás utáni fizetendő összeget.

Emellett létezik egy másik lehetőség is: a felhasználó weboldalakon is megjelenítheti AdWords-hirdetését. Ilyenkor meghatározhatja, hogy a Google tartalmi hálózatának mely oldalain jelenjenek meg a hirdetései, illetve maximum mennyit fizetne ezer megjelenésért vagy egy kattintásért – előbbi esetben a hirdető akkor fizet, ha megtekintik a hirdetését. Mint ahogy a kulcsszavas hirdetés esetében, az AdWords Leszámítoló itt is a minimálisra csökkenti a hirdetés pozíciójának megtartásához szükséges megjelenés-alapú árat

Azóta történt

Előzmények