Ingyenes támogatást nyújt a Fujitsu

Hirdetés

FÉSZEK (Fujitsu Értékesítési és Számítógép- Egészségügyi Központ) néven indította el hazánkban hűségprogramját a Fujitsu Technology Solutions Kft. A program keretében a grátisz igényelhető hűségkártyával rendelkező ügyfelek ingyenesen juthatnak támogatáshoz a gyártó noteszgépeinek és asztali számítógépeinek használata közben felmerülő hardver- és szoftverproblémák megoldására. A cég a szolgáltatást partnereivel, az EnterNettel és a Serco Informatikai Kft.-vel közösen nyújtja – közölték.

Az úgynevezett „FÉSZEK pontokban”, azaz a Fujitsu Westend üzletközpontban működő márkaboltjában és a Serco Kft. óbudai szervizközpontjában dolgozó szakemberek ingyenesen segítenek a hozzájuk fordulóknak különböző hardver- és szoftverproblémák megoldásában. Egyebek mellett rendszer-visszaállítást, drivertelepítést- és visszaállítását, operációsrendszer-telepítést, vírusirtást, memóriabővítést végeznek, illetve szaktanácsadást adnak. Garanciális javítás esetén a FÉSZEK pontok szervizfelvevő pontként is üzemelnek. A szolgáltatás weboldalán a Fujitsu fórumot is üzemeltet, melyen a vásárlók írásban is kérhetnek tanácsot a szakemberektől.

Az ingyenes szolgáltatások igénybevételéhez regisztráció szükséges: az ún. FÉSZEK Hűségkártyát a Fujitsu termékek vásárlói a helyszíni vagy online regisztráció után postán kapják kézhez.

Azóta történt

Előzmények