Az IDC Magyarország a jövő héten, november 30-án konferenciát szervez, melynek célja, hogy az üzleti életben nagy jelentőséggel rendelkező CRM-megoldásoknál (ügyfélkapcsolat-kezelés – customer relationship management) jelentkező kihívásokat, problémákat beszéljék meg a résztvevők.
A szervezők programnyilatkozata szerint a gazdasági recesszió elérte mélypontját, most már reális esély van a felemelkedés megindulására, és – bár a takarékossági intézkedések még jó ideig releváns megoldásnak számítanak – ezt a folyamatot a CRM kiválóan képes segíteni. A konferencia az eddigi tapasztalatok megbeszélését, illetve a felmerülő lehetőségek elemzését célozza.
A hatékony ügyfélszolgálati rendszerek egy adott cég számára létfontosságúak lehetnek, amennyiben átgondoltan, hosszabb távra tervezve, mind a vállalkozás, mind a fogyasztók érdekeit figyelembe vevően tervezik meg, alakítják ki, működtetik őket. Egy jó CRM jelentős segítséget nyújthat a marketingtevékenységben csakúgy, mint a fogyasztói elégedettség lehetséges maximumának elérésében. Emellett a CRM-nél alapvetően jellemző egyedi tervezés mellett az utóbbi időkben megjelentek a szoftverbérleti és hosztingmegoldások is, és a találkozó az ezzel kapcsolatos tapasztalatok megbeszélését is elő kívánja segíteni. Igen fontos elem, hogy a közösségi hálók térnyerése a CRM-ipart is megváltoztatta: az e területen tevékenykedő szakembereknek a social network népszerűségére is reagálniuk kell, alkalmazkodni szükséges, ugyanakkor fel kell mérni, hogy milyen módon hasznosítható ez az új jelenség.
A konferencia érdekessége, hogy a Microsoft képviselője itt mutatja be a Magyarországról is elérhető új fejlesztést, a Dynamics CRM 2011 bétáját, mely felhőalapú és hagyományos rendszerekben egyaránt alkalmazható.
A konferencián tárgyalt témák:
- CRM-területek, -összetevők és -megoldások
- Kereskedelem- és marketingtámogató megoldások
- Ügyfélszolgálati és call center megoldások
- Kollaboratív CRM-megoldások
- Analitikai CRM, ügyfél-információelemző eszközök
- Ügyféléletút-kezelési megoldások
- CRM SaaS modellben
- Packaged CRM-megoldások kontra egyedi fejlesztések
- Business case a CRM-megoldások mögött
- Gyakorlati CRM-tapasztalatok esettanulmányok segítségével