Az IDC szerint a feljövő gazdaságot a CRM hatékonyan segítheti

Az IDC Magyarország a jövő héten, november 30-án konferenciát szervez, melynek célja, hogy az üzleti életben nagy jelentőséggel rendelkező CRM-megoldásoknál (ügyfélkapcsolat-kezelés – customer relationship management) jelentkező kihívásokat, problémákat beszéljék meg a résztvevők.

Hirdetés

A szervezők programnyilatkozata szerint a gazdasági recesszió elérte mélypontját, most már reális esély van a felemelkedés megindulására, és – bár a takarékossági intézkedések még jó ideig releváns megoldásnak számítanak – ezt a folyamatot a CRM kiválóan képes segíteni. A konferencia az eddigi tapasztalatok megbeszélését, illetve a felmerülő lehetőségek elemzését célozza.

idc crm

A hatékony ügyfélszolgálati rendszerek egy adott cég számára létfontosságúak lehetnek, amennyiben átgondoltan, hosszabb távra tervezve, mind a vállalkozás, mind a fogyasztók érdekeit figyelembe vevően tervezik meg, alakítják ki, működtetik őket. Egy jó CRM jelentős segítséget nyújthat a marketingtevékenységben csakúgy, mint a fogyasztói elégedettség lehetséges maximumának elérésében. Emellett a CRM-nél alapvetően jellemző egyedi tervezés mellett az utóbbi időkben megjelentek a szoftverbérleti és hosztingmegoldások is, és a találkozó az ezzel kapcsolatos tapasztalatok megbeszélését is elő kívánja segíteni. Igen fontos elem, hogy a közösségi hálók térnyerése a CRM-ipart is megváltoztatta: az e területen tevékenykedő szakembereknek a social network népszerűségére is reagálniuk kell, alkalmazkodni szükséges, ugyanakkor fel kell mérni, hogy milyen módon hasznosítható ez az új jelenség.

A konferencia érdekessége, hogy a Microsoft képviselője itt mutatja be a Magyarországról is elérhető új fejlesztést, a Dynamics CRM 2011 bétáját, mely felhőalapú és hagyományos rendszerekben egyaránt alkalmazható.

A konferencián tárgyalt témák:

  • CRM-területek, -összetevők és -megoldások
  • Kereskedelem- és marketingtámogató megoldások
  • Ügyfélszolgálati és call center megoldások
  • Kollaboratív CRM-megoldások
  • Analitikai CRM, ügyfél-információelemző eszközök
  • Ügyféléletút-kezelési megoldások
  • CRM SaaS modellben
  • Packaged CRM-megoldások kontra egyedi fejlesztések
  • Business case a CRM-megoldások mögött
  • Gyakorlati CRM-tapasztalatok esettanulmányok segítségével

Azóta történt

Előzmények