Star Wars-rajongóknak: az Erő átitatja a Google-t is

A Google beszállt a világszerte hatalmas érdeklődéssel várt új Star Wars-film (The Force Awakens) promóciójába, és lehetőséget kínál a rajongó felhasználóknak, hogy a vállalat szolgáltatásait egységes, a filmhez kapcsoló dizájnnal felturbózott felületeken használják.

A februárig tartó akcióba való belépéshez el kell látogatni a google.com/starwars weboldalra, és ott el kell dönteni, hogy a világos vagy a sötét oldalra állunk.

Hirdetés

 

Google - Star Wars
[+]

 

A választás után megindul a folyamat, mely a gyakran feltett kérdésekre adott válaszok szerint néhány órát is eltarthat. Ennek befejeződése után a Google szolgáltatásai új formában jelennek meg. Ez szinte az összes platformon működik, de a Chrome, a Gmail és a YouTube változásai csak asztali gépen tapasztalhatók: „Az élmény androidos telefonon és táblagépen, iPhone és iPad készülékeken, Mac és Windows rendszerű laptopokon, illetve Chromebookon működik.” A bevont alkalmazások: „Android Wear, a Chrome, a Chromecast, a Gmail, az Inbox by Gmail, a Google Naptár, a Google Térkép, a Google Asszisztens, a Google Keresés, a Google Fordító, a Waze és a YouTube”.

 

Google Star Wars
[+]

 

Az új felületek használatához „a Google Keresés, a Google Fordító és a Waze kivételével be kell jelentkezned a Gmail-fiókodba”.

Azóta történt

Előzmények

  • Újjászületett a Google Plus

    Alapos közvélemény-kutatás előzte meg az átalakítást, és ebben a formában mindenképp biztatónak tűnik a közösségi oldal.

  • Gyerekek, Star Wars, programozás

    A filmstúdiónak kiváló promóció, a nonprofit szervezetnek újabb lehetőség, hogy a kódolást megkedveltessék a gyerekekkel.