Frissítve: Magyarországra hozta regionális központját a BT

Regionális ügyfélszolgálati központot létesített Budapesten a BT (korábbi nevén British Telecom), amely a cég kelet-közép-európai intézményi ügyfeleit szolgálja ki innen. Aad van Waveren, a BT európai stratégiai alelnöke főként a jó magyarországi szakemberállománnyal indokolta a brit távközlési cég mostani döntését. Itt történik egyebek mellett a BT infokommunikációs szolgáltatásainak értékesítése, marketingje és a rendszertervezés. Az új központban – ahol jelenleg harmincan dolgoznak – rövidesen legalább százan szolgálják majd ki a hétszáz régióbeli ügyfelet, amelyek között a multik mellett megtalálhatók kormányzati szervek is.

Kóka János, a gazdasági tárca vezetője kiemelte a BT azon kötelezettségvállalását, amely szerint két éven belül a budapesti lesz a BT legkiterjedtebb központja. Csizmár Gábor, a munkaügyi tárca vezetője pedig arra hívta fel a figyelmet, hogy a cégeknek érdemes Magyarországot választaniuk, amikor fejlesztésükről döntenek. Ezt támasztotta alá John Nichols, Nagy Britannia magyarországi nagykövete is, aki szerint az itteni üzletbarát környezet más brit cégek számára is vonzó lehet. Ferenczi Tamás, a BT kelet- és közép-európai regionális vezetője elmondta, hogy az új regionális ügyfélszolgálati központ lehetővé teszi a szolgáltatások szélesítését is. Ferenczi nem árulta el a mostani beruházás értékét, vagyis az infrastruktúra, a képzés és az ingatlan bérlése kapcsán felmerülő összeget.

Azóta történt

Előzmények