A Firefox felhasználói már chaten is kérhetnek tanácsokat

Hirdetés

December végétől a Firefox fejlesztői egy – egyelőre még erősen kísérleti fázisban lévő – új lehetőséget kínálnak azoknak, akiknek a böngészővel kapcsolatos kérdéseik vannak, ám a szokásos helyeken, a támogatási oldalon és a fórumban nem találtak rájuk választ.

A Live Chat Supportnak nevezett szolgáltatás segítségével élőben lehet tanácsot kérni, a hét öt napján, napi három órán át. A kíváncsi érdeklődő elküldi a kérdését, s ha akad olyan hozzáértő, aki úgy véli, meg tudja válaszolni a kérdést, akkor azzal összekapcsolódnak. A „vonal másik oldalán” önkéntesek találhatóak, ezek számát növelni szeretnék – bárki jelentkezhet tanácsadónak, s egy kliensszoftver telepítése után már be is léphet a közösségbe. Az oldal gazdái azt ígérik a toborzóban, hogy a minőség biztosítása miatt folyamatosan monitorozzák a beszélgetéseket, s – a fórumokhoz hasonlóan – a bevált tagok előléphetnek moderátorrá.

Előzmények