Jó hírekkel szolgált befektetői számára a Facebook: a harmadik negyedév eredményei alapján az adózás előtti nyereség tizenegy százalékkal 891 millió dollárra nőtt az egy évvel korábbi 806 millióhoz képest. Leginkább a reklámok segítettek, 45 százalékkal nagyobb forgalmat generálva elérte a 4,3 milliárd dollárt. A negyedév teljes forgalma 4,5 milliárd dollár, 41 százalékkal több, mint egy évvel korábban.
Átlagosan havi 60 millió új aktív felhasználóval bővül a közösségi oldal, szeptember végére 1,55 milliárd olyan ügyféllel rendelkezett, akik havonta legalább egyszer belépnek. Ez volt az első negyedév, hogy 24 óra alatt 1 milliárd felhasználó használta a platformot.
Az Invitel infografikája, az 1,44 milliárd azóta 7,6 százalékkal nőtt, már 1,55 milliárdan használják havonta. [+]
Úgy tűnik, a videós tartalmak is egyre népszerűbbek, ugyanis Zuckerberg bejelentette, 500 millió ember nagyjából 8 milliárd megtekintést produkált. Az Instagramot 400 millióan, a Messengert 700 millióan, a Whatsapp adta lehetőségeket pedig havonta 900 millióan használják.
Továbbra is az amerikai felhasználók érik a legtöbbet a vállalatnak, a 217 millió emberre vetítve fejenként 9,86 dollárt termeltek a reklámokra történő kattintások által. Mielőtt bárki azt gondolhatta volna, hogy ehhez több hirdetésre volt szükség, a Facebook azt is elárulta, 10 százalékkal kevesebb hirdetést jelenítettek meg, viszont 61 százalékkal drágábban adták el a hirdetéseket, mint korábban.
A sok hosszútávú fejlesztés megdobta a kiadási oldalt, 3,04 milliárd dollárt költöttek, ez 68 százalékkal több, mint 2014 harmadik negyedévében. A költségek növekedésének egyik legjelentősebb oka az Oculus VR fejlesztése volt.