Lassan elérünk ahhoz a ponthoz, hogy egy szolgáltatás már nem lehet naprakész vagy jelentős generatív AI nélkül. A Meta állítólag behozta a lemaradását a területen, most pedig már generatív AI-alapú eszközökkel és funkciókkal kedvez a hirdetőinek is.
Hirdetés
Az AI-alapú eszközökkel könnyen lehet reklámcélú tartalmakat generálni, így például háttereket vagy írott szöveget. Egy csoport hirdetővel már most tesztelésekbe kezdenek, első körben egy AI Sandboxban. Azt nem árultak el, mennyi hirdető fér hozzá az új eszközökhöz.
Júliusban már sokkal többen kapnak majd hozzáférést, és a funkciók egy részét az általános megoldásokba is integrálják még idén.
Így a generatív AI egyre több formában jelenik majd meg a Facebookon és az Instagramon, ez a Meta nem titkolt szándéka. Múltbeli adatok tömegeit használják majd fel új tartalmak (szövegek, képek, művészi alkotások, programkódok) generálására.