A The New York Times forrásai szerint az eddig Facebookként ismert Meta azt fontolgatja, hogy fizikai boltokban nyit.
Ezeket az üzleteket a saját termékeik, a Portal eszközök, a Ray-Ban Stories okosszemüveg, az Oculus VR-headsetek és a jövőbeli AR-headsetek reklámozására használnák.
Mark Zuckerberg állítólag abban hisz, hogy a fizikai boltok révén az emberek könnyebben nyitnának a cég eszközei felé, mert megtapasztalhatnák a VR-t és az AR-t. Állítólag a fizikai boltokat már tavaly óta fontolgatják, de sok még a kidolgozatlan részlet.
A Times olyan dokumentumokat is látott, amelyek szerint ezekkel az üzletekkel az a Meta célja, hogy nyitottabbá és összekapcsoltabbá tegye a világot, az embereket kíváncsivá és egymáshoz közelivé tegye egy ítélkezéstől mentes utazás során, headseteken keresztül. Modern és minimalista üzleteket ígérnek, amelyek neve Facebook Store lehet.