Hirdetés

Megszűnt a facebookos e-mail cím

Már 2010-es bevezetése idején is kételkedve fogadták, de mostanra bizonyossá vált, hogy a kísérlet nem vált be: a Facebook tegnap bejelentette, hogy a felhasználók számára automatikusan generált, a közösségi oldal által menedzselt e-mail cím ([felhasználónév]@facebook.com) megszűnik. Azok beérkező leveleit, akik használták ezt a címet, mostantól átirányítják a felhasználó által megadott alapértelmezett címre.

A megszüntetés oka egyszerű: a látogatók a közösségi oldal többször is megindított promóciója ellenére sem használták ezt a címet, így – mint a Facebook szóvivője fogalmazott – az itt felszabaduló erőforrásokat inkább a mobilos üzenetküldés, a saját üzenetküldő fejlesztésére fordítják.

A Facebook a változásról értesíti a felhasználókat, akiknek arra is van lehetőségük, hogy kikapcsolják az átirányítást – ekkor a feladó hibaüzenetet kap, ha a facebookos címre ír.

Azóta történt

Előzmények

  • Magyarország Facebook-függő

    Magyarországon és Törökországban az internethasználók több mint 85 százaléka látogatja a Facebookot – mutatja a Gemius elemzése, melynek apropója a népszerű közösségi oldal 10. születésnapja.

  • Indulnak a videós reklámok a Facebookon

    Az új hirdetési módszert napokon belül élesítheti a vállalat, a hírfolyamba illesztett reklámok felhasználói közreműködés nélkül, automatikusan elindulnak.