Bár hazánkban nem sokat mond a Just Eat Takeaway vagy a Rokt neve, de az ételkiszállító és az -kereskedő újdonsült szövetsége trendteremtő lehet, így érdemes vetni rá egy pillantást.
Hirdetés
A két fél ugyanis AI-t használ azért, hogy a vásárlások utáni reklámokat alakítsa az ételkiszállító appjaiban és oldalain.
A Rokt Ads hálózat hirdetői így lényegében személyre szabott üzeneteket küldhetnek a kiszállító 82 millió ügyfelének. Ez pedig azért fontos, mert a világjárvány „lecsengése” óta az ételfutárok keresik a módját annak, hogyan növelhetnék a bevételeiket. A legtöbben felkarolják a boltokat, többet hirdetnek és AI segítségével javítják a logisztikát.
Most az új példában célzott üzeneteket lehet majd AI segítségével küldeni az ügyfeleknek, akik a rendeléseiket már követhetik is a platformon. A Just Eat egyébként 19 országban működik.