Erősített vezető helyén az F-Secure

Folytatta növekedését az F-Secure Corporation, a vállalat teljes árbevétele 2006 első negyedévében 41 százalékkal, 18,8 millió euróra nőtt. A finn it-biztonsági cég stratégiájának középpontjában álló, biztonságot szolgáltatásként kínáló üzletág és a végfelhasználói szektor egyaránt 80 százalékos forgalomnövekedést ért el 2006 első negyedévében az előző év hasonló időszakához képest. A cég új terjesztési csatornákat próbált ki a 2005 őszén bevezetett F-Secure Internet Security 2006 termék értékesítésére, amelyek szintén sikeresnek bizonyultak.

Az F-Secure már 27 ország több mint 100 internetszolgáltatójával lépett partnerségre, így világszerte piacvezető ezen a területen. Ázsiában tovább bővítette a biztonságot szolgáltatásként kínáló üzletág tevékenységét, ahol a Reliance Communications indiai vállalattal kötött megállapodást. Az ázsiai kis- és közepes adatbiztonsági piacon úttörőnek tekinthető az a szolgáltatási szerződés, amelyet az F-Secure a hongkongi New World Telecommal kötött a Service Platform for Businesses megoldás bevezetésére.

„Továbbra is fontosnak tartjuk, hogy újabb szolgáltató partnereket találjunk az összes szolgáltatásplatformhoz kapcsolódó szektorban, és célunk, hogy tovább növeljük a vírus- és behatolásvédelmi szektorból származó bevételeinket” – mondta el Risto Siilasmaa, a F-Secure Corporation elnök-vezérigazgatója.

A vezeték nélküli eszközöket fenyegető kártevőkkel szemben a felhasználók egyre elővigyázatosabbak, és ez az F-Secure Mobile Anti-Virus termékeinek értékesítési eredményeiben is megmutatkozott az idei első negyedévben. Az F-Secure és a Nokia együttműködésének köszönhetően az F-Secure Mobile Anti-Virus hamarosan elérhetővé válik számos S60 platformra épülő mobiltelefonon is.

Azóta történt

Előzmények