Hirdetés

Elégedett a Microsoft az ERP-piaci eredményeivel

Hirdetés

A Microsoft hazánkban, a változó üzleti igényekre reagálva, 2002-ben indította útjára a Microsoft Business Solutions üzletágát, mely integrált, teljes körű üzleti alkalmazásokat és szolgáltatásokat nyújt a kis-, közepes és nagyvállalatok részére. A szoftvervállalat az Axapta és a Navision termékekkel, valamint a tavaly bevezetett CRM-mel van jelen a hazai piacon.

"Az IDC felmérése szerint Microsoft Business Solutions az elmúlt két és fél év alatt a hazai kis- és középvállalatok legnagyobb ERP szállítójává vált" – mondta Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója. "Az üzletág árbevétele 2004-ben több mint 50%-kal nőtt, ügyfeleink száma, pedig 54-gyel bővült, és így elérte a 160-at. Az általunk nyújtott megoldások széles körben való alkalmazhatóságát mi sem bizonyítja jobban, mint hogy új ügyfeleink között olyan - tevékenységi körüket tekintve, egymástól távol álló - vállalatok is vannak, mint például a Calzedonia, a Wizz Air, a Garzon Bútor vagy a MMG Gáztechnika."

A Microsoft Business Solutions portfolió harmadik terméke a Microsoft CRM, melynek honosított változata 2004 októberétől vált elérhetővé a magyar vállalatok számára. A technológia az ügyfelet, a vele folytatott kommunikációt és interakciót, valamint az értékesítési és vevőszolgálati folyamatok menedzselését állítja szinte az összes tranzakció középpontjába, ezáltal biztosítva az egységes és naprakész információ megosztását azon alkalmazottak között, akik erre támaszkodva a lehető legjobb szolgáltatást nyújthatják az ügyfeleknek.

Azóta történt

Előzmények