Elegáns okosszemüveg

Nem kisebb céggel, mint a Ray-Bant is gyártó Luxotticával fog állítólag össze a Facebook saját szemüvegének gyártásához.

A Google történetének egyik híres bukása a Google Glass, az Okosszemüveg, Amely Végül Nem Futott Be. De nem ez az egyetlen AR-re építő projekt, mely dicstelen véget ért (jobban mondva a végfelhasználói piac helyett inkább a vállalati irányba tolták el), az Intel Vaunt megoldásának sem sikerült felpezsdítenie az érdeklődést ezen technológia iránt. Próbálkozások persze vannak, így többek között a Facebookról is tudott, hogy Orion kódnéven saját okosszemüvegen dolgozik. Ennek érdekessége állítólag az, hogy önmagában is működőképes, használatához nem kell külső egység vagy okostelefon.

Most a CNBC friss információkra hivatkozva azt írja, hogy az aktuális „hardver” gyártásában a közösségi oldal a Luxottica nevű óriáscéggel állt össze – ők elsősorban arról ismertek, hogy többek között övék a Ray-Ban, az Oakley és a Persol is. Jelen esetben állítólag az első márka áll majd közvetlen kapcsolatban a Facebookkal, a cél pedig egy a Snapchat-féle Snap Spectacles-hez hasonló, de annál elegánsabb modell megalkotása lehet.