Miután a Disney+ a legutóbbi negyedéve alatt 11,8 millió új előfizetőt szerzett, közelebb került a Netflixhez – iparági szakértők azonban így is aggódnak az ágazat jövője miatt.
Hirdetés
Részben azért, mert sokan a Hulu Live keretében váltak új előfizetővé: 2 millió automatikus előfizetés így született, további 2,6 millió a Hotstaron keresztül, ami felhasználónkénti havi 1 dollárnyi árbevételt hoz.
A médiaóriás ugyanakkor megerősítette hosszú távú céljait, és erős növekedést ígért, szemben a Netflix jóslatával. Elemzők szerint még van hová nőni, de idővel a Disney is eléri a plafont. Általánosságban épp ezt hangoztatják a kritikusok: már nem lesz hová nőni a szereplőknek.
A Disney tavaly 129,8 millió fizetős ügyféllel rendelkezett, a Netflix 222 millióval. A Disney legutóbbi befektetői ülésén a vezetők az amerikai piac telítettségének fényében a helyi tartalmak fontosságát hangsúlyozták. Ezzel próbálkozott többek között a Netflix is tavaly. Mivel nyáron 42 országba érkezik meg a Disney+, elemzők szerint hamarosan a nemzetközi növekedésen nagyobb lehet a hangsúly, mint az amerikai piacon.