A világ második legnagyobb PC-gyártója Michael Dell vezetésével tovább folytatja a vállalat 2007-ben megkezdett, átfogó reformját – melyet a gazdasági válság még sürgetőbbé tett –, s szerdán bejelentették, hogy három területre választották szét az értékesítést: a jövőben külön részleg foglalkozik a globális, az üzleti, illetve a kormányzati értékesítéssel.
Az első divízió Steve Schuckenbrock, a jelenlegi globális főnök vezetésével a nagyvállalatokat célozza meg, a második Paul Bell, a dél-amerikai szervezet mostani vezetője irányításával az oktatási és kormányzati, közigazgatási piacokkal foglalkozik, míg a harmadik részleget Steve Felice, a Dell jelenlegi ázsiai képviselője igazgatja, s a kis- és középvállalkozásokra koncentrálnak majd. Az új szerkezet élesben a 2010-es gazdasági év első negyedévében (idén februártól) indul.
Ugyanekkor közölték azt is, hogy Mike Cannon, a globális üzletág elnöke január 31-én nyugdíjba vonul, Mark Jarvis, a marketingosztály vezetője pedig a negyedév végén hagyja el a céget; igaz, a két szakember a jövőben is részt vesz a vállalat életében tanácsadóként. Cannon helyére Jeff Clarke, az üzleti ügyfél részleg vezetője, Jarvis helyére pedig Erin Nelson, az EMEA-régió eddigi marketingfőnöke kerül.
A reformok legfőbb célja, hogy 2011-re évi hárommilliárd dollárt lefaragjanak a költségekből, hogy eredményességben felzárkózhassanak a piacvezető HP mellé.