A frissen bevezetett cloudszolgáltatás neve CO3 (COllaborate – COrporate – COntroll), s az általuk kínált platform a mikro-, a kis- és a közepes vállalatok számára nyújt komplett virtuális irodát.
A fejlesztők saját bevallása szerint terméküket és szolgáltatásukat olyan, már létező online projektmenedzsment-eszközök ihlették, mint például a 37signals fémjelezte, igen nagy sikerű Basecamp, de bíznak abban, hogy a helyi viszonyok közepette az elsők között adhatnak választ a különleges igényekre felhőmegoldásukkal.
A bejelentés szerint a CO3 fő előnyei:
- csoportnaptár
- projektkezelés (erőforrás-gazdálkodással, alvállalkozó-kezeléssel, automatizált funkciókkal, multiprojekt-kezelés lehetőségével, fájlmegosztási lehetőséggel)
- partnertörzs-kezelés, ami tulajdonképpen egy mini CRM- (Customer Relationship Management) rendszer, melyben tárolható az ügyfelek mellett az ügyfél története is. Az adatbázisa pedig feltölthető a LinkedInből vagy éppen a Facebookból
- pénzügyi modul, melyben a kimenő és bejövő számlák kezelhetők egyszerű, logikus módon (komplett riporting, felelősségi körök, automatikus figyelmeztetések lejáró, lejárt számlák kapcsán stb.)
- adminisztrációs modul, melyben könnyedén rögzíthetők újabb felhasználók; testre szabható a felület; beállítható a felület nyelve
A rendszer egy újszerű árazási modellel rendelkezik, melyben a felhasználók önmaguk válthatják a csomagjaikat kisebbre vagy éppen nagyobbra. A CO3 teljesen online, csupán egy internetelérésre alkalmas eszköz és egy böngésző szükséges hozzá, emellett 30 napon át bármelyik árazási csomag ingyenesen kipróbálható.