Új fejlesztői verseny fiataloknak: ChaosStack

Az idén első alkalommal megrendezett fejlesztő verseny az egyetemistákat és a pályakezdőket célozza meg.

Idén első alkalommal rendezi meg a ChaosStack fejlesztő versenyt a JÉG – Jövőt Építők Generációja – BME diákszervezet. A kezdeményezés a szervezők szándéka szerint újraértelmezi a hackathonok világát. A szervezők célja, hogy olyan kihívás elé állítsák a jelentkezőket, ahol valós, cégek által biztosított feladatokon keresztül tudják összemérni tudásukat. A feladatok egy-egy szakterületet fednek le, így minden ügyességre, hozzáértésre, képességre szükségük lesz a versenyzőknek.

A szervezőcsapatról

A ChaosStack Fejlesztő Verseny hat diák: Gedai Bence, Bihari Gergely, Zsámboki András, Móricz Tamás, Havasi Kristóf, Elődi Márton ötlete alapján született meg, akik a Budapesti Műszaki Egyetemen tanulnak informatikusként. Megismerkedésük után a közös érdeklődési körük arra sarkallta őket, hogy együtt dolgozzanak. Legfőbb indítóokuk az volt, hogy habár számos verseny állt rendelkezésükre, de nem volt még olyan megmérettetés, amivel igazán azonosulni tudtak volna. Ahol kipróbálták magukat, azt sem érezték igazán fejlesztő célúnak. Nem érezték azt, hogy a munkaerőpiac és az elméleti tudás között megfelelő hídként szolgáltak volna a versenyek. Így, előzetes felmérést végezve és a piaci igényt kielégítve, létrehozták a saját versenyüket.

A versenyről

A versenyre bárki jelentkezhet, aki úgy érzi, hogy próbára tenné az iskolában vagy a munkahelyén megszerzett tudását. A ChaosStack egyik célja a versenyzők-versenyzők, valamint a versenyzők-cégek közötti kapcsolatok erősítése. A szervezők 3 fős (akár a Facebookon szerveződő) csapatok jelentkezését várják, melyek tagjai a programozás különböző szakterületei iránt érdeklődnek.

A résztvevők a verseny során olyan feladatokkal fognak találkozni, amelyekhez több mai technológia és platform ismerete is szükséges. Nem szükséges mindegyiket ismerni, de célszerű olyan csapattal indulni, melyben a tagok tudása a legtöbb területet lefedi.

A verseny két fordulóból áll, egy online beugróból és egy élő fordulóból. A regisztráció szeptember 4-én indult, és szeptember 30. (szombat) 23:59-ig érhető el. Eddig az időpontig van lehetősége a csapatoknak beküldeni az online beugróhoz tartozó megoldásukat, majd október 7-én (szombaton) kerül sor az élő fordulóra. A döntő helyszínét a Loxon Solutions biztosítja. A versenyen történő részvétel díjtalan, a győztesek között pedig 500 ezer Ft összértékű nyereményeket osztanak ki a szponzorok felajánlása jóvoltából.

Azóta történt

Előzmények