Budapesten csörögnek ki a céges hívások

Megkezdte működését a Convergys új budapesti call centere, amely a tervek szerint 2009-re éri el maximális, körülbelül 300 fős alkalmazotti létszámát – addigra 15 ország több mint 25 ezer munkavállalóját fogja majd tíz nyelven támogatni.

Hirdetés

A budapesti létesítmény a Convergys első közép-európai szolgáltatási központja, és elsődlegesen a vállalat személyzeti tanácsadói üzletágának 4 ügyfelét szolgálja ki. Az itt nyújtott személyzeti tanácsadói szolgáltatások között szerepel egyebek között a bérezési és egyéb juttatások adminisztrációja, a képzési erőforrások és a munkaerő-toborzás.

A Convergys, a világ legnagyobb kiszervezett contactcenter-szolgáltatója a Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Angliában és még 10 más országban működő ügyfeleit támogatja majd Budapestről. Túlnyomórészt magyar alkalmazottai többek között holland, héber, lengyel, román, svéd és török nyelveken nyújtanak szolgáltatást

„A Convergys új, csúcstechnológiával felszerelt létesítménye Magyarországon megerősíti elkötelezettségét a multinacionális vállalatok számára globális szinten nyújtott, kiszervezett személyzeti szolgáltatások területén” – nyilatkozta Forgács Judit, a Convergys Employee Care EMEA üzletágának igazgatója. „A létesítmény ugyanakkor a Convergys nemzetközi expanziójának is fontos állomása” – tette hozzá.

Azóta történt

Előzmények