Hirdetés
A MonDoc System, a Montana Zrt. integrált irat- és dokumentumkezelő megoldása új portálmoduljának köszönhetően már támogatja az elektronikus ügyintézést az interneten, az Ügyfélkapun keresztül. Az új modul automatikusan érkezteti, visszaigazolja, iktatja a beérkező elektronikus iratokat, és segítséget nyújt az ügyintézéshez, például a szükséges iratok hiánypótlásához. Mivel így program közvetlenül kapcsolódik az Ügyfélkapuhoz, a MonDoc portálrendszerből új ügyek indíthatóak és a folyamatok nyomon követhetőek.
„A közfeladatot ellátó szervek 2009. január 1-jétől kizárólag minősítéssel rendelkező iratkezelő szoftvert vezethetnek be, és a korábban alkalmazott iratkezelő szoftvereket is auditálniuk kell a többször módosított 1995. évi LXVI. törvény 7.§ (2) szerint. MonDoc System irat- és dokumentumkezelő rendszerünk – mely 2006. novembere óta rendelkezik az Iratkezelési Szoftverekre vonatkozó teljes körű tanúsítvánnyal – minden közintézmény számára ajánlott rendszer” – mondta Kun Éva, a Montana Zrt. elnöki tanácsadója.