Az LG továbbra is teljes erővel tolja az OLED szekerét

Az OLED képalkotási technológia első számú támogatója az az LG, amely bejelentette, hogy a közeljövőben rengeteg pénzt fordítanak az új generációs kijelzők fejlesztésére és gyártására. A céljuk természetesen, hogy megőrizzék a versenyelőnyüket, továbbá a jelenleginél hatékonyabb gyártási technológiát dolgozzanak ki, amely lehetővé teszi a panelek olcsóbb előállítását. Ez utóbbi létfontosságú, hiszen az OLED legnagyobb hátránya az LCD-vel szemben még mindig az ár.


[+]

A tervek szerint a vállalat 2018 végéig 8,5 milliárd dollárt szán erre. Ebből a szép nagy összegből jut majd a nagyméretű televíziókra éppúgy, mint a mobil eszközökbe szánt, a feltekerhető, a görbe és az átlátszó kijelzőkre egyaránt. A konszern láthatóan próbálja lefedni a legszélesebb területet eszközeivel, és megoldásaival kielégíteni adni az egymástól jelentősen eltérő piaci igényeket. Az LG a jelek szerint tehát töretlenül bízik az OLED technológia áttörésében, amellyel egyébként a Display Search piackutató cég is egyetért. Előrejelzésük szerint ugyanis az OLED kijelzők piaca 2022-re 28,3 milliárd dollárosra nő majd.

  • Kapcsolódó cégek:

Azóta történt