Az IHM behálózná a nőket

Hirdetés

Az idei VMR2005 internetes médiakutatás statisztikái szerint hazánkban az internetet napi rendszerességgel használók körében látványos többségben vannak a férfiak. Nem véletlen, hogy az Informatikai és Hírközlési Minisztérium most indított nyereményjátékával elsősorban a nőket igyekszik a világhálóra szoktatni. A Nők Lapja Cafén két héten át zajló vetélkedőt több informatikai cég, valamint internet- és tartalomszolgáltató támogatja médiafelületeivel és tárgynyereményekkel.

Az online játékban résztvevőknek a kereskedelmi televíziók filmeket megszakító reklámblokkjaiban sugárzott kvízkérdésekhez hasonló, bántóan egyszerű kérdésekre kell válaszolniuk, amihez többnyire egy-egy filmrészlet vagy weboldal megtekintésére van szükség. A játék fődíjai egy kétszemélyes ciprusi nyaralás a Sanoma Startutazástól, egy egy évre szóló chello light szélessávú internet-előfizetés a UPC Magyarországtól, egy HP digitális nyomtató a Hewlett-Packard Magyarországtól, illetve két Nokia mobilkészülék a T-Mobile Magyarország jóvoltából. A fődíjak mellett heti nyereményeket is sorsolnak, melyeket a Prakticomp, a Wiera, az Euroweb, a Sanoma és az IHM biztosít. A célcsoportot alighanem a heti nyeremények között szereplő harminc, IHM-logóval díszített fehér póló hozza majd leginkább lázba.

A szponzorok a fődíjakat 2005. május 20-án ünnepélyes keretek közt nyújtják át a nyerteseknek az IHM által a Millenáris Parkban szervezett Szélessávú Internet Napon – közölte a szaktárca.

Azóta történt

Előzmények