Az Android TV-re is jönnek a reklámok

Biztos imádni fogják a felhasználók az új szolgáltatást, ami a fejlesztők szerint még csodálatosabbá teszi a platformot.

Hirdetés

Az Android TV platformot eddig sok kritika érte a sebessége, rugalmatlansága és átláthatatlansága miatt, ráadásul a közelmúltban egy frissítés keretein belül megjelent egy olyan új opció, amiről már most meg lehet mondani, hogy sok felhasználó ellenérzését kiváltja majd.


(forrás: Zatz Not Funny) [+]

Ez ugyanis egy új rész a grafikus kezelőfelületen, amelyen szponzorált tartalmak jelennek majd meg, azaz konkrétan hirdetések. Tehát itt próbálják majd még agresszívebben rásózni az emberekre az applikációkat és különféle tartalmakat. A szolgáltatás állítólag a Sony tévéken már fel is bukkant, legalábbis a Zatz Not Funny oldal erről közölt fotót, illetve arról is beszámoltak, hogy a szponzorált részt a grafikus kezelőfelületről nem lehet eltüntetni. Az egyelőre még nem biztos, hogy más márkákkal mi lesz a helyzet, tehát, hogy például a Hisense vagy Philips tévé tulajok is számíthatnak-e eme funkció feltűnésére, viszont nagyon úgy tűnik, hogy az NVIDIA a Shield konzolt megóvja az ilyen típusú reklámoktól.

Az Android TV rendszerben felbukkanó hirdetések egyébként nem számítanak egyedinek, hiszen az LG webOS, az Amazon Fire TV vagy a Samsung Tizen okostévé platformjára már régen megérkeztek az ilyen típusú reklámok. A gyártók szerint ezek révén a felhasználók még jobban ki tudják aknázni a készülékekben rejlő erőt, ők viszont jellemzően fújnak a szponzorált tartalmakra.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Sony

Azóta történt