TikTok-szerű közösségi vásárlást akar az Amazon

Sok helyen erőltetik a közösségi vásárlást, mint új trendet: az Amazon is megpróbálkozik a TikTok-szerű élménnyel.

Hirdetés

Az Amazon úgy döntött, hogy felül arra a trendre, amely a közösségi vásárlásról szól, és egy TikTok-szerű feeddel újít az e-kereskedelmi appjában. Ezzel további ügyfeleket remél, akik kedvenc influenszereik képei és videói miatt vásárolnának.

A bizonytalan gazdasági helyet és egyre növekvő infláció miatt sok elemző szerint lassulóban van a vásárlási láz (bár az utóbbi hetek jelentései szerint így is rekordok születnek…), így sokan próbálkoznak felpörgetni azt. Az ilyen újítás a fiatalokat is célozza, akik állítólag jól reagálnak a rövid videókra, amelyeket a TikTokon és az Instagramon nézegetnek. Az újítás első körben az USA-ban válik elérhetővé.

Az Amazon várakozások alatti negyedik negyedéves bevételekre figyelmeztet, továbbá több ezer dolgozójától válik meg.

Azóta történt

Előzmények