Az Amazon ügyfélszolgálata egyszerűen tökéletes

Az ekonyvolvaso.blog.hu-n Dworkyll érdekes bejegyzést tett közzé, melyben a sokak által használt és kedvelt online könyváruház, az Amazon.com ügyfélszolgálatának működéséről számol be saját tapasztalatai alapján:

Történt pedig, hogy éppen egy kedves kiadónál e-vangelizáltam éppen, amikor a laposan beeső napfényben észrevettem, hogy a kedvenc olvasóm káváján fölbukkant egy hajszálrepedés. A kijelző bal alsó sarkánál volt, olyan csekély, hogy csak nagyon lapos és erős fényben vetett annyi árnyékot, hogy észre lehessen venni. Fogalmam sincs, hogy jöhetett össze, egyrészt vigyázok a vasra, mindig a tokjában van, másrészt eséstől a széle vagy a sarka sérülne. Talán valami helyszínelő fenomén kilogikázhatná.

A hajszálrepedés persze a működésben abszolút semmi gondot nem okozott, leginkább csak a perfekcionizmusomat piszkálta.

Gondolkodtam, töprengtem, és a végén minden mindegy alapon nekifutottam, az Amazon ügyfélszolgálatnak, tudnak-e valami okosat mondani. Viszonylag egyszerű őket megtalálni. Egy online űrlap kitöltésével nyitottam, és próbáltam az ügyet emailes csatornában tartani. Viszont a „zúzott Kindle” témában az Amazon a telefonos kapcsolatot erőlteti.

Ha kicsit közelebb laknék, simán föl is hívtak volna, de Magyarország nincs a visszahívós térképen, úgyhogy – elsőre legalábbis – innen kell hívni őket.

A történet folytatása elolvasható az ekonyvolvaso.blog.hu-n.

Azóta történt

Előzmények