Kiszúrná a sérült termékeket az Amazon felhős eszköze

A gyártócégek számára találták ki az Amazon Lookout for Visiont: ez észreveheti a sérüléseket, töréseket, színhibákat, meghajlott elemeket.

Az Amazon Web Services egy olyan új eszközzel állt elő, amely a mesterséges intelligenciát és a gépi látást hasznosítva a legyártott termékek hibáit szúrná ki.

Az Amazon Lookout for Vision nevű eszközt gyártócégek számára tervezték, arra a feladatra, hogy segítségen észre venni a sérüléseket, töréseket, meghajlásokat, színhibákat – mindezt úgy, hogy a termékekről képeket lát. Az eszközt kisebb és nagyobb cégek számára is használhatóvá teszik, bármilyen iparágban – a cél az, hogy gyorsan, költséghatékonyan és nagy méretekben nyerjenek időt és pénzt, megtartva a minőséget.

Az eszköztől azt remélik, hogy a minőségirányításban is segít majd. A svéd Dafgards élelmiszergyártó már alkalmazza az Amazon megoldását, náluk azt ellenőrzi, hogy megfelelő elemek kerülnek-e a fagyasztott pizzákra, és van-e azokon elég sajt.

Az AWS szerint az eszközük nagyon könnyen tanítható, akár 30 mintakép alapján is működik. A könnyebb adaptációs folyamat érdekében a terméket felhőszolgáltatásként kínálja az AWS. Ez óránként több ezer képet tud feldolgozni, és jelenti azokat, amelyek nem felelnek meg a mintáknak, figyelembe véve a dőlésszögek, pozíciók, megvilágítás eltéréseit. Az ügyfelek a nyitóajánlat részeként csak az órákban mért használatért fizetnek.

Azóta történt

Előzmények