Hirdetés

AI segítségével dobna nagyot a kereskedelemben az Alibaba

AI-eszközöket vet be az Alibaba, hogy segítsen a kereskedőknek.

Kaifu Zhang, az Alibaba csoport alelnöke a Reuters Next konferencia alkalmából Szingapúrban mondta el, hogy a nemzetközi e-kereskedelmi részlegük AI-eszközökkel erősít, hogy a kereskedőknek segítsenek a fordításban, tartalomgyártásban és termékvisszaküldésben.

A vezető szerint nagy lehetőségeket tartogat az AI, annak ellenére is, hogy az USA és Kína között nőnek a feszültségek. Zhang szerint Kína egy szinten van az USA-val AI-fejlesztések terén.

A cég igyekszik versenyképesebbé tenné az AliExpress és a Lazada globális piactereit azután, hogy a nemzetközi e-kereskedelmi egységét önálló üzletággá alakította.

Az utóbbi években a Shein és a Temu is borsot törtek a cég orra alá, amelynek most világszinten 300 millió éves ügyfele és több mint 1 millió kereskedője van.

Azóta történt

Előzmények