Az Adobe nemrég közölte, hogy számos, 3D-s tartalmak gyártására alkalmas eszközét átalakította azért, hogy jobban működjenek az Apple M szériás chipeket használó gépein.
Hirdetés
Az Adobe az utóbbi időben újabb és újabb eszközökkel állt elő: ezek 3D-s tartalmak, világok és objektumok megalkotására alkalmasak, nem csak játékokba, hanem a különféle metaverzumokba is. A leghíresebb platform még mindig a Meta nevéhez fűződik, a megfogalmazás nem teljesen egységes, sok cég ugyanis a valódi világra vetítene virtuális objektumokat, nem csak a virtuálisban helyezne el ilyesmit.
Az Adobe által 3 éve felvásárolt Substance 3D egyébként a filmgyártásban is sokat segített már, többek között a Jégvarázs 2-ben tett élethűbbé digitális objektumokat.
Mivel az Apple gépeit gyakran használják tartalomgyártásához, az Adobe az M chipekre való optimalizálással szeretne nyeregbe kerülni a virtuális objektumok és metaverzumok építése kapcsán is. Az Adobe szerint az Apple chipek grafikus teljesítményét is szeretnék kiaknázni a szoftverekkel. Az eszközöket sok cég használja már, többek között a Hugo Boss vagy a Salomon.